Minna eli samalla kertaa monessa eri maailmassa.
Ja jokaisessa maailmassa hän oli aivan eri ihminen.
(Mary Marck)

30. joulukuuta 2005

Vahvempi kuin koskaan (you wish)

Joulunajan nettipimento on ohi. Niin myös ensimmäinen työviikko joulun jälkeen. Olen valahtanut takaisin normaaliin rytmiin, linjojen vahtimiseen, kieltäymykseen, ankaraan raadantaan niin kotona kuin työpaikalla.

Hra I:llä oli tänään taas vaihteeksi ystävällinen päivänsä. Toivotti mulle oikein onnellista uutta vuotta. Yksityisesti.
Mutta minäpä olen tehnyt seuraavat uudenvuodenlupaukset, jo etuajassa:

  1. Tänä vuonna en enää roiku kiinni miehissä, jotka eivät välitä oikeasti (koskee sekä hra I:tä että hra Exää).
  2. Tänä vuonna deittailen ahkerasti uusia tuttavuuksia ja pidän pään pystyssä, vaikka tulisi tupaan mitä lunta ja nuoskaa.
  3. Tänä vuonna uskon itseeni ja raivaan tietä eteenpäin kivisellä urapolulla. Kevääksi onkin tiedossa runsaasti haasteita.
  4. Tänä vuonna kehitän itseäni lukemalla hyviä kirjoja ja katsomalla hyviä elokuvia. En tuhlaa aikaani tylsistyttävään viihdemössöön (alas Subtv).
  5. Tänä vuonna minä olen itsenäinen, onnellinen nainen, joka elää omaa elämäänsä omilla ehdoillaan. Lapsellinen tyttökirjaromantiikka ja menneiden märehtiminen ovat tästä lähin taakse jäänyttä elämää.

Sitten kun vielä saisi pidettyä lupauksensa. Edes tammikuun ajan. Listalta puuttuu lupaus kävellä joka päivä töihin, koska rikoin sen jo.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti

<< koti